Pro uchazeče
Co bude vaší náplní práce?
- Administrativní činnost při řízení energetických provozů
- Obsluha portálu OTE ČR a ČEPS
- Příprava a evidence smluv
- Tvorba podkladů pro ekonomické řízení společnosti (cash-flow, bankovní záruky,..)
- Komunikace s dodavateli energií a orgány státní správy
---
TEDOM a.s.
Výčapy
Plný
- účtování faktur, pokladny a vnitřních účetních dokladů
- odpovědnost za účtování a věcnou kontrolu účetních dokladů
- zajištění archivace účetních dokladů
- pomoc hlavní účetní při zpracování daňových přiznání a hlášení, kontrole a inventarizaci účtů
- zpracování podkladů pro účetní závěrku, pomoc se závěrkovými pracemi
- komunikace s úřady a příslušnými orgány státní správy
30 000 - 35 000
ŠUDOMA s.r.o.
Třebíč
Plný
CO BUDETE DĚLAT?
- Analýza a vyhodnocení zpracovaných dat
- Provádět a připravovat zadané analýzy, statistiky a prezentace
- Zpracovávat analýzy dat s ohledem na tržní trendy a chování zákazníků
- Mít na starost ad-hoc analýzy (zohledňovat cenové strategie a vývoj produktů)
- Komunikovat s ostatními kolegy a odděleními
- Reportovat vedení společnosti do zahraničí
dle dohody
NOVÝ START, personální agentura s.r.o.
Třebíč
Plný
CO BUDETE DĚLAT?
- Podporovat manažera v oblasti administrativy, marketingu, obchodu a logistiky
- Pečovat o marketing firmy (zvýšit povědomí veřejnosti o službách a produktech)
- Budovat konexe a nové sítě kontaktů
- Podporovat oddělení nákupu
- Připravovat podklady pro výběrová řízení
- Administrace příjmu a výdajů
- Další administrativní úkoly a související administrativa
dle dohody
NOVÝ START, personální agentura s.r.o.
Moravské Budějovice
Plný
- Zajištění materiálu a výrobků v požadovaném termínu, zejména od zahraničních dodavatelů, případně ČR a SK
- Nezbytnou součástí vašeho pracovního dne bude komunikace s dodavateli, poptávání zboží, vyjednávání ceny a vyhodnocování nabídek
- Přijímání faktur a jejich kontrola. Vyřizování reklamací materiálů a výrobků
- Sledování stavu zásob, které budete konzultovat s ostatními odděleními ve firmě
- Účast při inventurách skladů
- Vzájemná zastupitelnost s kolegy v případě nemoci, dovolené
35000 - 40000
ALFA IN a.s.
Nová Ves 74, 675 21
Plný
Co bude vaší náplní práce?
- Podpora procesního řízení obchodního oddělení
- Procesní dohled nad zadáváním dat do interních systémů
- Kontrola evidence obchodních příležitostí
- Příprava podkladů pro vyplácení obchodních bonusů
- Organizační zajištění reportingů za obchodní oddělení
- Koordinace při přípravě dokumentů a podkladů pro porady obchodního oddělení skupiny TEDOM
- Kontrola plnění nápravných a preventivních opatření v integrovaném systému řízení
---
TEDOM a.s.
Třebíč
Plný
Co bude vaší náplní práce?
- Vedení účetnictví dceřiné společnosti TEDOM a.s.
- Evidence a zaúčtování přijatých a vydaných faktur
- Vedení pokladny, majetku a nedokončené výroby na projektech
- Výpočet cestovních příkazů
- Zpracování a odpovědnost za měsíční účetní závěrku a roční uzávěrku
- Spolupráce a komunikace s kolegy z oddělení finanční účetnictví a projektovými manažery
---
TEDOM a.s.
Výčapy
Plný
Hledáme kolegu/kolegyni na pozici: Hlavní účetní, ekonom/ka. Pokud máte zkušenost s vedením účetnictví a rádi byste začali pracovat ve stabilní společnosti, přidejte se do našeho týmu!
Co vás čeká:
- vedení účetnictví
- administrativa
- vedení ekonomického týmu
- hlídání finančních toků a firemních nákladů
- správné vedení účetního sektoru
dohodou
Družstvo vlastníků půdy Ametyst
Račerovická 920, Třebíč
Plný
Co u nás budete dělat:
- Nakupovat raw materiály na základě požadavků
- Vyjednávat s dodavateli dle centrální nákupní strategie
- Udržovat pravidelný kontakt s dodavateli a vybírat nové
- Vytvářet a aktualizovat nákupní objednávky v SAPu, zakládat nové dodavatele
- Zabezpečovat uzavírání smluv a objednávání materiálu ve spolupráci s ostatními odděleními
- Optimalizovat nákupní náklady společnosti, minimalizovat jednotkové ceny, rozšiřovat platební podmínky a zajišťovat zlepšení obchodních podmínek pro společnost
- Provádět pravidelné aktualizace nákladů pro cenové nabídky společnosti
- Kontrolovat faktury a spolupracovat s účetním oddělením v období měsíční uzávěrky
- Spolupracovat s logistickým, R&D, obchodním a finančním oddělením a zákaznickým servisem
- Vytvářet podklady pro Intrastat report
- Pravidelný měsíční reporting
-
Prysmian Kabely s.r.o.
Velké Meziříčí
Plný
CO BUDETE DĚLAT?
- Připravovat data pro interní použití firmy
- Zpracovávat a kontrolovat měsíční uzávěrky, zprávy z reportingu, finanční výkazy
- Vést finanční analýzy podle útvarů společnosti
- Tvořit cash flow
- Mít na starost podklady pro podnikatelské plány firmy
- Pracovat s informačním systémem společnosti
- Podílet se na systému strategického plánování
- Denně komunikovat s kolegy na mezinárodní úrovni
- Cestovat občas do zahraničí (Holandsko)
dle dohody
NOVÝ START, personální agentura s.r.o.
Telč
Plný
CO BUDETE DĚLAT?
- Řídit a implementovat LEAN aktivity v oblasti Suppy Chain Managementu
- Spolupracovat a podporovat ostatní pobočky koncernu (Německo, Mexiko, Čína, Rumunsko, ČR)
- Zodpovídat za vytváření logistických standardů a procesů na globální úrovni
- Mít na starost hloubkové analýzy procesů dodavatelů
- Eliminovat formy plýtvání Vést LEAN workshopy a aktivity
- Sledovat KPI a měřit efektivitu Lean aktivit
- Organizovat školení štíhlé výroby
dle dohody
NOVÝ START, personální agentura s.r.o.
Třebíč
Plný
CO BUDETE DĚLAT?
- Zajišťovat reporting z oblasti HR (počty zaměstnanců, náklady společnosti, KPI udržitelnost) pro střední a východní Evropu
- Podporovat procesy plánování
- Podílet se na tvorbě rozpočtů a analyzovat náklady společnosti
- Řídit měsíční KPI v oblasti lidských zdrojů
- Být nápomocný při obchodních jednáních a rozhodnutích
- Připravovat ad-hoc analýzy a reporty
- Podporovat zavádění nových nástrojů do výroby
- Spravovat systém procesů odměn a zavádět systémy výhod pro zaměstnance
- Provádět analýzy a hodnocení zaměstnanců ve společnosti
- Analyzovat externí a interní tržní data
- Denně komunikovat s nadřízeným i kolegy z jiných lokací v AJ
dle dohody
NOVÝ START, personální agentura s.r.o.
Velké Meziříčí
Plný
CO BUDETE DĚLAT?
- Poskytovat o zákaznický servis pro české i zahraniční zákazníky
- Komunikovat s klienty telefonicky i emailem
- Provádět optimalizaci procesů s cílem snižovat náklady logistiky
- Pracovat s administrativními daty v systému
- Spolupracovat při plánování výroby
- Zajišťovat objednávky dle požadavků zákazníků
- Aktivně spolupracovat s dodavateli
- Mít zodpovědnost za kvalitu nakoupeného zboží
- Mít na starost stav skladových zásob
- Provádět hodnocení zákazníka
- Shromažďovat data o nakoupeném zboží
- Spoluřídit proces od příjmu zboží po jeho expedici
- Spolupracovat s projekťáky v zahraničí
dle dohody
Nový start
Velká Bíteš
Plný
CO BUDETE DĚLAT?
- Zajišťovat komunikaci se zákazníky (českými i zahraničními)
- Mít na starost objednávky a jejich vkládání do systému
- Vytvářet zákaznické nabídky pro klienty
- Podílet na projektech v oblasti perspektivy prodeje
- Spolupracovat s ostatními kolegy a odděleními
- Vytvářet příslušnou dokumentaci pro kalkulace a prodejní ceny
- Řešit úkoly Ad-hoc
- Vyhodnocovat obchodní KPI
- Cestovat do zahraničí (párkrát do roka)
dle dohody
Nový start
Dačice
Plný
Nenašli jste práci, která by vás bavila? Nabídněte své služby místním firmám sami.
Poptejte práci