Popis pracovní pozice
- Zajištění materiálu a výrobků v požadovaném termínu, zejména od zahraničních dodavatelů, případně ČR a SK
- Nezbytnou součástí vašeho pracovního dne bude komunikace s dodavateli, poptávání zboží, vyjednávání ceny a vyhodnocování nabídek
- Přijímání faktur a jejich kontrola. Vyřizování reklamací materiálů a výrobků
- Sledování stavu zásob, které budete konzultovat s ostatními odděleními ve firmě
- Účast při inventurách skladů
- Vzájemná zastupitelnost s kolegy v případě nemoci, dovolené
Požadavky na zaměstnance
- SŠ • Anglický jazyk – B1
- Technické povědomí výhodou
- Komunikativnost, samostatnost
- Uživatelská znalost Word, Excel, Outlook, komunikační platformy
- Znalost informačního systému Helios výhodou
- Praxe výhodou
Nabízíme
- Kvalitní a přátelské prostředí
- 5 týdnů dovolené a možnost občasného home office
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Zajištěné stravovaní s příspěvkem
- Firemní kafeterie
- Možnosti vzdělávání jako jsou workshopy a kurzy
- Možnost příspěvku na jazykové kurzy
Poznámka k volnému místu