home / Inzeráty / Pro uchazeče / Asistent(ka) vedení společnosti

Asistent(ka) vedení společnosti

20 000 Kč - 30 000 Kč Kč Wiegel CZ žárové zinkování s.r.o. Velké Meziříčí Plný
Kód inzerátu
202008112799
Kontaktní osoba
Kristýna Vejmelková, Asistentka jednatelky, e-mail: kristyna.vejmelkova@wiegel.cz, tel.: 566 503 625
Adresa sídla firmy
Za Dálnicí 509, 267 53 Žebrák, Velké Meziříčí
Webové stránky
 
Obor
Administrativa a finance
Pracovní pozice
Asistent(ka) vedení společnosti
Místo výkonu práce
Velké Meziříčí
Požadovaný stupeň vzdělání
Středoškolské
Pracovní úvazek
Plný
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr na dobu určitou
Předpokládaný nástup do zaměstnání
Ihned
Mzda
20 000 Kč - 30 000 Kč
Vhodné pro
Absolventy středních škol, Absolventy vysokých škol
Brigáda pro studenty
Ne
Eviduje nabídku Úřad práce?
Ano

Popis pracovní pozice

Wiegel CZ žárové zinkování s.r.o. je stabilní a úspěšná mezinárodní společnost působící v oblasti povrchových úprav v 8 pobočkách v ČR a na Slovensku (www.wiegel.cz). Jste šikovná a komunikativní a chcete pracovat ve stabilní firmě se seriózním přístupem k zaměstnancům a možností rozvoje? Budeme rádi za Vaši reakci na náš inzerát. Hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Asistent(ka) vedení společnosti

Náplň práce:

  • příprava podkladů pro vedení společnosti
  • administrativní práce
  • kontakt se zahraniční centrálou a pobočkami
  • zpracování statistik, přehledů, prezentací, tabulek a grafů, kratších překladů
  • kontrola a pojištění pohledávek
  • podklady pro účetní audity a kontroly
  • organizování firemních akcí -
  • různé operativní úkoly

Termín nástupu: dle dohody, možný ihned

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis.

Kontakt: Kristýna Vejmelková, e-mail: kristyna.vejmelkova@wiegel.cz, tel.: 566 503 625

Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na spolupráci! Nabízíme zajímavou a různorodou práci v kolegiálním prostředí. Platové ohodnocení bude projednáno na osobním pohovoru u vybraných uchazečů.

Požadavky na zaměstnance

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání
  • dobrá znalost něm. jazyka (podmínkou) – pro běžnou denní tel. a pís. komunikaci
  • znalost MS Office
  • komunikativní schopnosti, samostatnost, pečlivost, diskrétnost
  • praxe na obdobné prac. pozici (výhodou)
  • znalost SAP (výhodou), znalost účetnictví (výhodou)
  • řidičský průkaz sk. B pro občasné služ. cesty (výhodou)

Nabízíme

Nabízíme:

  • možnost seberealizace při zajímavé práci ve stabilní společnosti, možnost rozvoje
  • zajímavé finanční ohodnocení, benefity (5 týdnů dovolené, příspěvek na dojíždění, příspěvek na dovolenou, roční odměny, jazykové kurzy, firemní akce a mnoho dalšího)
  • seriózní zacházení, plat na účtě každý měsíc ve stanoveném termínu
  • pracovní doba 8 hodin + přestávka na oběd, začátek mezi 6-8 hodinou dle dohody
  • kontakty se spolupracovníky z ČR, SR a DE

Poznámka k volnému místu

Provozovatel webu

Třebíč

Partneři

Okresní hospodářksá komora Třebíč SPŠT