Popis pracovní pozice
Co bude vaší náplní práce?
- Přezkoumání reklamací a rozhodování o jejich oprávněnosti
- Řízení celého reklamačního procesu od přijetí reklamace až po její konečné vyřízení
- Kompletní analýza reklamací
- Koordinace navržení, zavedení a vyhodnocení nápravných opatření
- Vedení databáze reklamací na produkty společnosti i od dodavatelů, jejich příčin a řešení
- Vyhodnocování a reporting nákladů na reklamace
- Zajišťování ochrany společnosti před neopráněnými reklamačními požadavky a před neshodnými produkty od externích dodavatelů
Požadavky na zaměstnance
Co k této pozici budete potřebovat?
- Minimálně SŠ vzdělání technického zaměření (strojní, elektro)
- Prokazatelnou praxi v oblasti kvality (reklamační procesy)
- Uživatelskou znalost MS OFFICE Znalost nástrojů kvality
- Znalost zákona č. 505 o Metrologii
- Znalost požadavků norem ISO 9001 a ISO 14001
Co u vás oceníme?
- Řidičský průkaz sk. B
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem), německý jazyk výhodou
- Komunikativnost a samostatnost
- Orientaci v technické dokumentaci
Nabízíme
Co vám za to můžeme nabídnout?
- Zajímavou a pestrou práci na plný úvazek, díky které se můžete seberealizovat. Budete hrát důležitou roli v naší společnosti. K tomu obdržíte odpovídající ohodnocení. Aby se vám dobře pracovalo, dostanete od nás telefon a notebook. Odměna při splnění ročních výkonnostních cílů K tomu je samozřejmostí i příspěvek na stravování
- 3 sick days
- 25 dnů dovolené
- MultiSport karta ▪ možnost osobního rozvoje a vzdělávání
- jazykové kurzy
- výhodná nabídky elektřiny a plynu
- odměna za doporučení zákazníka
- káva na pracovišti
- uvítací balíček pro nové zaměstnance
- dárek při významných životních událostech
- nabídka firemních akcí
- zvýhodněné služby našeho mobilního operátora
- permanentky, slevy a výhody u našich smluvních partnerů.
Poznámka k volnému místu