Popis pracovní pozice
CO BUDETE DĚLAT?
- Zajišťovat komunikaci se zákazníky v Německu (telefonicky i emailem)
- Mít na starost objednávky a jejich příjem
- Provádět průzkumy mezi klienty o změnách sortimentu a podmínkách dodání
- Podílet se na zpracování faktur, dodacích listů a celních podkladů
- Spolupracovat s ostatními kolegy a odděleními
Požadavky na zaměstnance
- Máte zkušenost s jednání se zákazníky a umíte NJ (min. B2)?
- Do mezinárodní firmy hledáme posilu zákaznického servisu pro Německo!
- Praxe, znalost SAPU a AJ výhodou.
- Zkrácená prac. doba 7,5 hod./denně, 25 dní dovolené + 3 sick days, home office.
- Vhodné i pro juniory!
Nabízíme
CO VÁM FIRMA NABÍZÍ?
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- Zajímavou mzdu + 13. plat
- Home office
- Flexibilní zkrácená pracovní doba 7,5 hod./denně
- 25 dní dovolené
- 3 dny sick days
- Náhradní dny volna za přesčasy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volnočasové aktivity
- Příspěvek na životko, penzijko
- Jazykové vzdělávání
- Firemní akce
- Místo výkonu práce: Velkomeziříčsko
Poznámka k volnému místu
LÍBÍ SE VÁM POZICE? POŠLETE NÁM VÁŠ ŽIVOTOPIS A MŮŽEME PROBRAT DETAILY!