Obor

Pro uchazeče

Finanční účetní s AJ

  • Zpracování a příprava finančních výkazů, evidence odpisů, cash flow, evidence pohledávek a závazků, splátkové kalendáře
  • Vedení účetnictví dle účetních postupů
  • Správa ročních a měsíčních uzávěrek
  • Kalkulace časového rozlišení nástrojů
  • Odsouhlasení transakcí s ostatními pobočkami
  • Zakládání karet majetku, aktivace majetku, kontrola a účtování vyřazení majetku, měsíční činnosti spojené se závěrkou
  • Příprava dat pro účetní a daňové audity
  • Příprava podkladů pro zpracování daňových přiznání
od 30 000 Nový start Třebíčsko Plný

ÚŘEDNÍK ODBORU DOPRAVY A SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ - PŘESTUPKY

  • samostatné komplexní řešení agendy přestupk31ů spáchaných v souvislosti s provozem na pozemních komunikacích a proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích 
  • ukládání pokut za porušení povinnosti na úseku pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozováním vozidla 
  • rozhodování o zadržení řidičského průkazu 
  • vedení agendy bodového hodnocení řidičů při porušení povinností stanovených zákonem
20 - 31 tis. Kč dle vzdělání a praxe Město Náměšť nad Oslavou Náměšť nad Oslavou Plný

FAKTURANT/-KA s ANGLIČTINOU

  • Denní komunikace s anglicky hovořícími kolegy, pobočkami a zákazníky
  • Zpracování příchozích plateb, řešení jejich rozdílů, upomínání
  • Práce ve firemním systému
  • Ostatní admin. činnosti v oblasti účetní agendy
20-26000 Nový start Třebíčsko Plný

SPECIALISTA SPRÁVY DAT

  • Správa, údržba a podpora zadávání dat do interního systému
  • Aktualizace systému ve spolupráci s mateřskou firmou
  • Tvorba předpisů podle požadavků zákazníka
  • Tvorba analýz a reportů o zpracovaných datech
  • Dohled na aktualizaci pracovních návodů a směrnic
  • Komunikace s mateřskou společností
od 25000 Nový start Třebíčsko Plný

Výrobní plánovač

  • Tvorba denního plánu výroby podle požadavků zákazníků a výrobních kapacit
  • Plánování kapacit strojů a personálů
  • Sledování realizace plánu a předávání informací zákaznickému servisu
  • Sledování stavu materiálu a spolupráce s nákupním oddělením
  • Zadávání objednávek od mateřské společnosti
dle dohody Nový start Třebíčsko Plný

Asistent/ka

  • Komunikace a zodpovědnost za přidělené zákazníky
  • Zpracovávání příchozích objednávek
  • Vypracování dodacích listů, faktur, vývozních a celních dokladů
  • Jednání se zákazníky o případných změnách sortimentu aj.
  • Spolupráce s ostatními odděleními
dle dohody Nový start Velké Meziříčí Plný

Admin (účto) s AJ

  • Denní komunikace s anglicky hovořícími kolegy, pobočkami a zákazníky
  • Zpracování příchozích plateb, řešení jejich rozdílů, upomínání
  • Práce ve firemním systému
  • Ostatní admin. činnosti v oblasti účetní agendy
dle zkušeností Nový start Třebíčsko Plný

Controller

Your responsibilities

  • Building budgets, rolling forecasts and actuals analysis 
  • Preparing regular management reports on all functional units of the company 
  • Responsibility for weekly and monthly reporting 
  • Product cost accounting based on contribution margins 
  • Cost center accounting and budgeting 
  • Product cost and R&D controlling 
  • Supporting strategic planning
dle dohody TEDOM a.s. Výčapy Plný

Asistent/ka v administrativě

  • Cestovní agentura AAAYacht, s.r.o., www. Aaayacht.cz - pronájem lodí, kapitánské kurzy, poznávací plavby, teambulding hledá asistentku v administrativě.
  • Nástupní plat: 18.000,-- Kč + odměny.
  • Praxe v administrativě výhodou.
  • Požadujeme: logické uvažování, dobrou paměť, anglický jazyk na komunikativní úrovni, perfektní znalost češtiny, práce na PC.
  • Životopisy zasílejte na e-mail: info@aayacht.cz
18.000 + odměny AAAYacht, s.r.o. Krajinova 1005/86 674 01 Třebíč Česká republika Plný

Personalista

  • Plánování rozvoje pracovních sil
  • Monitorování situace na trhu práce – vyhledávání vhodných kandidátů na manažerské, obchodní a neobchodní pozice
  • Koordinace inzerce volných pracovních pozic
  • Zpracování, evidence a aktualizace pracovních pozic
  • Komunikace s personálními agenturami
  • Nábor zaměstnanců – komunikace s kandidáty ohl. volných pozic
  • Příprava a účast na výběrových řízeních ve spolupráci s vedením a odpovědnými manažery
  • Zajištění procesu přijímání a propouštění zaměstnanců
  • Příprava pracovně-právních dokumentů (smlouvy, dohody, výpovědi atd.)
  • Evidence lékařských prohlídek, BOZP a benefitů
  • Vedení personálních složek zaměstnanců + administrace dat v systému
  • Rozumět mzdové problematice (pravidla PN a dovolených, orientace ve výplatní pásce,...)
  • Ochota poradit a být nápomocen všem zaměstnancům v personálně-mzdové oblasti
  • Práce s hodnotícími systémy, koordinace procesu hodnocení pracovního výkonu, prezentace výsledků ročního procesu hodnocení vedení společnosti
  • Zajišťování vzdělávání a školení pracovníků – vyhledávání a zajišťování účasti zaměstnanců společnosti na odborných vzdělávacích akcích
  • Spolupráce s klíčovými útvary společnosti
  • Spoluvytváření a podpora firemní kultury
dle dohody Nový start Třebíč Plný

Provozovatel webu

Třebíč

Partneři

Okresní hospodářksá komora Třebíč SPŠT