Obor

Pro uchazeče

Novinka

Referent/ka správy majetku města

  • zajišťování objednávek a provádění kontrol průběhu a kvality prací, údržby a oprav majetku města (veřejná prostranství, mobiliář města, veřejná zeleň, veřejné osvětlení, místní komunikace, dětská hřiště, památky)
  • předávání podnětů k údržbě, opravám a rozšiřování veřejného osvětlení, městského mobiliáře, dětských hřišť a dalšího majetku města
  • pravidelná kontrola ošetřování veřejné zeleně, objednávání úprav a obměny
  • zajišťování péče o budovy v majetku města (předkládání požadavků na opravy a údržbu, zajišťování podkladů pro uzavírání nájemních či kupních smluv)
  • zajišťování kompletního procesu prodeje městských bytů včetně uzavírání kupních smluv a podávání návrhů na vklad do katastru nemovitostí
  • vedení porad se Službami města Náměště nad Oslavou, s.r.o.
  • evidence faktur v rámci čerpání rozpočtu odboru a sledování schválených limitů jednotlivých rozpočtových kapitol
  • předkládání požadavků do rozpočtu města na finanční prostředky ze svěřeného oboru činnosti
9. platová třída Město Náměšť nad Oslavou Náměšť nad Oslavou Plný

Personalista pro odměňování(AJ)

CO BUDETE DĚLAT?

  • Zajišťovat reporting z oblasti HR (personální data, čísla, tabulky)
  • Mít na starost dodržování pravidel odměňování
  • Pracovat s daty z docházkového systému
  • Zpracovávat podklady pro výpočet mezd
  • Úzce spolupracovat s mzdovou účetní
  • Spolutvořit funkční odměňovací systém
  • Spolupracovat s ostatními odděleními a kolegy
dle dohody NOVÝ START, personální agentura s.r.o. Třebíč Plný

HR specialista odměňování

Co bude vaší náplní práce?

  • Práce s personálními čísly, daty, tabulkami. hlídání dodržování pravidel odměňování
  • Příprava mzdových analýz, přehledů, statistik
  • Pravidelný reporting personálních dat
  • Naučit se pracovat s daty z interního docházkového systému
  • Pomoc mzdové účetní při zpracování podkladů pro výpočet mzdy
  • Spolupracovat na tvorbě funkčního odměňovacího systému
  • Stát se interním expertem na oblast odměňování
--- TEDOM a.s. Třebíč Plný

Asistent/-ka nákupu (AJ)

CO BUDETE DĚLAT?

  • Provádět monitoring dodavatelů společnosti
  • Spravovat firemní systém
  • Mít na starost údržbu katalogů nákupu
  • Provádět administrativní úkoly eleminující chyby v systému
  • Sestavovat měsíční výkazy
  • Pracovat v systému SAP
  • Mít na starost správu smluv a plánů dodávek
  • Provádět změny kmenových dat v systému
  • Tvořit pravidelné reporty
  • Komunikovat s ostatními oddělení a kolegy
dle dohody NOVÝ START, personální agentura s.r.o. Třebíč Plný

Administrativní podpora s NJ (home office, zkrácený úvazek)

CO BUDETE DĚLAT?

  • Analýza a vyhodnocení zpracovaných dat
  • Zpracovávat příchozí a odchozí faktury
  • Komunikovat s dodavateli a ostatními odděleními
  • Vyhledávat chyby v systému
  • Pracovat v systému SAP
  • Podílet se na systému nestálého zlepšování
  • Reportovat nadřízenému
  • Pracovat v týmu na mezinárodní úrovni
dle dohody NOVÝ START, personální agentura s.r.o. Žďár nad Sázavou Částečný

Pracovník BACK OFFICE

Co bude vaší náplní práce?

  • Administrativní činnost při řízení energetických provozů
  • Obsluha portálu OTE ČR a ČEPS
  • Příprava a evidence smluv
  • Tvorba podkladů pro ekonomické řízení společnosti (cash-flow, bankovní záruky,..)
  • Komunikace s dodavateli energií a orgány státní správy
--- TEDOM a.s. Výčapy Plný

Všeobecný/á účetní (M/Ž)

  • účtování faktur, pokladny a vnitřních účetních dokladů
  • odpovědnost za účtování a věcnou kontrolu účetních dokladů
  • zajištění archivace účetních dokladů
  • pomoc hlavní účetní při zpracování daňových přiznání a hlášení, kontrole a inventarizaci účtů
  • zpracování podkladů pro účetní závěrku, pomoc se závěrkovými pracemi
  • komunikace s úřady a příslušnými orgány státní správy
30 000 - 35 000 ŠUDOMA s.r.o. Třebíč Plný

Controller (AJ)

CO BUDETE DĚLAT?

  • Analýza a vyhodnocení zpracovaných dat
  • Provádět a připravovat zadané analýzy, statistiky a prezentace
  • Zpracovávat analýzy dat s ohledem na tržní trendy a chování zákazníků
  • Mít na starost ad-hoc analýzy (zohledňovat cenové strategie a vývoj produktů)
  • Komunikovat s ostatními kolegy a odděleními
  • Reportovat vedení společnosti do zahraničí
dle dohody NOVÝ START, personální agentura s.r.o. Třebíč Plný

Asistent/-ka obchodního manažera

CO BUDETE DĚLAT?

  • Podporovat manažera v oblasti administrativy, marketingu, obchodu a logistiky
  • Pečovat o marketing firmy (zvýšit povědomí veřejnosti o službách a produktech)
  • Budovat konexe a nové sítě kontaktů
  • Podporovat oddělení nákupu
  • Připravovat podklady pro výběrová řízení
  • Administrace příjmu a výdajů
  • Další administrativní úkoly a související administrativa
dle dohody NOVÝ START, personální agentura s.r.o. Moravské Budějovice Plný

Nákupčí

  • Zajištění materiálu a výrobků v požadovaném termínu, zejména od zahraničních dodavatelů, případně ČR a SK
  • Nezbytnou součástí vašeho pracovního dne bude komunikace s dodavateli, poptávání zboží, vyjednávání ceny a vyhodnocování nabídek
  • Přijímání faktur a jejich kontrola. Vyřizování reklamací materiálů a výrobků
  • Sledování stavu zásob, které budete konzultovat s ostatními odděleními ve firmě
  • Účast při inventurách skladů
  • Vzájemná zastupitelnost s kolegy v případě nemoci, dovolené
35000 - 40000 ALFA IN a.s. Nová Ves 74, 675 21 Plný

Asistentka obchodního oddělení

Co bude vaší náplní práce?

  • Podpora procesního řízení obchodního oddělení
  • Procesní dohled nad zadáváním dat do interních systémů
  • Kontrola evidence obchodních příležitostí
  • Příprava podkladů pro vyplácení obchodních bonusů
  • Organizační zajištění reportingů za obchodní oddělení
  • Koordinace při přípravě dokumentů a podkladů pro porady obchodního oddělení skupiny TEDOM
  • Kontrola plnění nápravných a preventivních opatření v integrovaném systému řízení
--- TEDOM a.s. Třebíč Plný

Účetní

Co bude vaší náplní práce?

  • Vedení účetnictví dceřiné společnosti TEDOM a.s.
  • Evidence a zaúčtování přijatých a vydaných faktur
  • Vedení pokladny, majetku a nedokončené výroby na projektech
  • Výpočet cestovních příkazů
  • Zpracování a odpovědnost za měsíční účetní závěrku a roční uzávěrku
  • Spolupráce a komunikace s kolegy z oddělení finanční účetnictví a projektovými manažery
--- TEDOM a.s. Výčapy Plný

Globální Lean specialista (AJ)

CO BUDETE DĚLAT?

  • Řídit a implementovat LEAN aktivity v oblasti Suppy Chain Managementu
  • Spolupracovat a podporovat ostatní pobočky koncernu (Německo, Mexiko, Čína, Rumunsko, ČR)
  • Zodpovídat za vytváření logistických standardů a procesů na globální úrovni
  • Mít na starost hloubkové analýzy procesů dodavatelů
  • Eliminovat formy plýtvání Vést LEAN workshopy a aktivity
  • Sledovat KPI a měřit efektivitu Lean aktivit
  • Organizovat školení štíhlé výroby
dle dohody NOVÝ START, personální agentura s.r.o. Třebíč Plný

HR controlling (AJ)

CO BUDETE DĚLAT?

  • Zajišťovat reporting z oblasti HR (počty zaměstnanců, náklady společnosti, KPI udržitelnost) pro střední a východní Evropu
  • Podporovat procesy plánování
  • Podílet se na tvorbě rozpočtů a analyzovat náklady společnosti
  • Řídit měsíční KPI v oblasti lidských zdrojů
  • Být nápomocný při obchodních jednáních a rozhodnutích
  • Připravovat ad-hoc analýzy a reporty
  • Podporovat zavádění nových nástrojů do výroby
  • Spravovat systém procesů odměn a zavádět systémy výhod pro zaměstnance
  • Provádět analýzy a hodnocení zaměstnanců ve společnosti
  • Analyzovat externí a interní tržní data
  • Denně komunikovat s nadřízeným i kolegy z jiných lokací v AJ
dle dohody NOVÝ START, personální agentura s.r.o. Velké Meziříčí Plný

Referent zákaznického servisu (AJ/NJ)

CO BUDETE DĚLAT?

  • Zajišťovat komunikaci se zákazníky (českými i zahraničními)
  • Mít na starost objednávky a jejich vkládání do systému
  • Vytvářet zákaznické nabídky pro klienty
  • Podílet na projektech v oblasti perspektivy prodeje
  • Spolupracovat s ostatními kolegy a odděleními
  • Vytvářet příslušnou dokumentaci pro kalkulace a prodejní ceny
  • Řešit úkoly Ad-hoc
  • Vyhodnocovat obchodní KPI
  • Cestovat do zahraničí (párkrát do roka)
dle dohody Nový start Dačice Plný
Nenašli jste práci, která by vás bavila? Nabídněte své služby místním firmám sami. Poptejte práci

Provozovatel webu

Třebíč

Partneři

Okresní hospodářksá komora Třebíč SPŠT