Obor

Pro uchazeče

Účetní

CO BUDETE DĚLAT?

  • Zajišťovat účtování faktur
  • Mít na starost bankovní výpisy, interní doklady
  • Řídit provádění účetních uzávěrek
  • Připravovat podklady pro platby do banky
  • Vykonávat další administrativní práce
  • Pracovat se statistickými daty pro účely hlášení
  • Vykonávat ostatní účetní operace dle pokynů nadřízeného
dle dohody Nový start Bystřice nad Pernštejnem Plný

Logistik / logistička

  • Logistik / logistička
28 000 - 32 000 GUMOTEX Automotive Třebíč a.s. Třebíč Plný

Samostatná mzdová účetní

CO BUDETE DĚLAT?

  • Zpracovávat mzdy pro ca.300 zaměstnanců
  • Starat se o oblast daní, odvodů z pojistného a exekuce
  • Zajišťovat roční zúčtování
  • Aktivně komunikovat se zaměstnanci a kontrolními orgány
  • Mít na starost potvrzení pro pracovníky firmy
  • Úzce spolupracovat s další českou pobočkou na Vysočině
  • Každodenní práce v programu KS
dle dohody Nový start Třebíč Plný

Mzdová/ý účetní

  • Samostatné zajištění zpracování mezd a mzdové agendy; výpočtu, výplaty a zúčtování platu, náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, srážek z platu, agendy daní ze závislé činnosti a pojistného na sociální a zdravotní pojištění.
  • Účtování účetních případů souvisejících s předpisem a výplatou mezd.
platová třída odpovídající dosaženému vzdělání Město Třebíč Třebíč Plný

Mzdová účetní

CO BUDETE DĚLAT?

  • Mít na starost mzdovou agendu přidělených zaměstnanců
  • Pracovat s hlavní mzdovou účetní na uzávěrkách
  • Zpracovávat roční zúčtování daní
  • Zpracovávat měsíční mzdy
  • Komunikovat s příslušnými úřady
  • Tvořit analýzy a reporty dle požadavků
  • Spolupracovat s kolegy z personálního oddělení
dle dohody Nový start Žďár nad Sázavou Plný

Zákaznický servis (NJ/AJ)

CO BUDETE DĚLAT?

  • Zajišťovat komunikaci se zákazníky (telefonicky i emailem)
  • Mít na starost objednávky a jejich příjem
  • Provádět průzkumy mezi klienty o změnách sortimentu a podmínkách dodání
  • Podílet se na zpracování faktur, dodacích listů a celních podkladů
  • Spolupracovat s ostatními kolegy a odděleními
dle dohody Nový start Velké Meziříčí Plný

Referent/ka zákaznického servisu

  • Zodpovědnost za přidělené zákazníky
  • Telefonická a e-mailová komunikace
  • Příjem a zpracování příchozích objednávek
  • Jednání se zákazníky o případných změnách sortimentu a možností dodacích podmínek
  • Administrativa-vypracování dokladů (dodacích listů, faktur, vývozních a celních dokladů pro obchodní případy)
  • Komunikace a aktivní spolupráce s ostatními odděleními
- Draka Kabely s.r.o. Velké Meziříčí Plný

Fakturantka

  • zadávání objednávek do ERP systému
  • vytváření dodacích listů (na základě podkladů od výr. oddělení)
  • vytváření faktur, zasílaní faktur zákazníkům
  • komunikace se zákazníky ohledně faktur, provozně - administrativní podpora ostatních oddělení
28 000 Industrial Engineering s.r.o. Kožichovice Plný

Referent zákaznického servisu (AJ/NJ)

CO BUDETE DĚLAT?

  • Zajišťovat komunikaci se zákazníky (českými i zahraničními)
  • Mít na starost objednávky a jejich vkládání do systému
  • Vytvářet zákaznické nabídky pro klienty
  • Podílet na projektech v oblasti perspektivy prodeje
  • Spolupracovat s ostatními kolegy a odděleními
  • Vytvářet příslušnou dokumentaci pro kalkulace a prodejní ceny
  • Řešit úkoly Ad-hoc
  • Vyhodnocovat obchodní KPI
  • Cestovat do zahraničí (párkrát do roka)
dle dohody Nový start Dačice Plný

Marketingový specialista

Co bude vaší náplní práce?

  • Tvorba obsahu firemních dokumentů a textů do různých médií (tiskoviny, web, prezentace, sociální sítě)
  • Spolupráce při tvorbě firemní marketingové komunikace
  • Průzkumy trhu a sledování konkurence v oblasti energetiky
  • Marketingová spolupráce se zahraničními pobočkami v Německu, Polsku a USA
--- TEDOM a.s. Hrotovická - Průmyslová zóna 160, Třebíč Plný

Nákupčí

  • Nakupovat raw materiály na základě požadavků
  • Vyjednávat s dodavateli dle centrální nákupní strategie
  • Udržovat pravidelný kontakt s dodavateli a vybírat nové
  • Vytvářet a aktualizovat nákupní objednávky v SAPu, zakládat nové dodavatele
  • Zabezpečovat uzavírání smluv a objednávání materiálu ve spolupráci s ostatními odděleními
  • Optimalizovat nákupní náklady společnosti, minimalizovat jednotkové ceny, rozšiřovat platební podmínky a zajišťovat zlepšení obchodních podmínek pro společnost
  • Provádět pravidelné aktualizace nákladů pro cenové nabídky společnosti
  • Kontrolovat faktury a spolupracovat s účetním oddělením v období měsíční uzávěrky
  • Spolupracovat s logistickým, R&D, obchodním a finančním oddělením a zákaznickým servisem
  • Vytvářet podklady pro Intrastat report
  • Pravidelný měsíční reporting
- Draka Kabely s.r.o. Velké Meziříčí Plný

SPECIALISTA CENOTVORBY

Rozumíte si s čísly a zároveň vám není ani technika cizí? Máte analytické myšlení a zakládáte si na přesnosti při práci s daty? Pojďte se společně s námi podílet na aktualizaci cenového katalogu našich výrobků.

Co bude vaší náplní práce?

  • Tvorba bilancí a vyhodnocování rizik včetně revizí nákladových cen
  • Nastavení systematiky
  • Zpětné vyhodnocení nákladů na zakázku – nákladový controlling
  • Predikování budoucího vývoje cen
  • Při výrazné změně ceny iniciovat nápravné opatření
--- TEDOM a.s. Hrotovická - Průmyslová zóna 160, Třebíč Plný

Účetní (AJ/NJ)

CO BUDETE DĚLAT?

  • Zpracovávat dodavatelské faktury a příchozí platby
  • Mít na starost zpracovávání upomínek
  • Řešit rozdíly v platbách a připomínat je zákazníkům
  • Komunikovat s interními odděleními a dodavateli
dle dohody Nový start Třebíč Částečný

Zákaznický servis (FJ/AJ) - plný home office

CO BUDETE DĚLAT?

  • Pečovat o zákaznický servis pro francouzské i zahraniční zákazníky
  • Kontrolovat stav objednávek a reklamací
  • Zpracovávat a vyřizovat faktury
  • Organizovat a domlouvat přepravu ke klientovi
dle dohody Nový start Želetava Plný

MANAŽER/KA VÝROBNÍHO CONTROLLINGU

  • Vedení a rozvoj týmu výrobních controllerů
  • Zodpovědnost za controlling a nákladovou efektivitu v oblasti výroby, produktů a projektů
  • Správné ocenění výrobků a zpracování kalkulací pro zákaznické nabídky
  • Vypracování ad hoc analýz, business plánů, hodnocení návratnosti
  • Proaktivní business partnering a kooperace s ostatními technickými útvary, managementem a prodejem
  • Úzká spolupráce a zastupitelnost s partnerskou oblastí reportingu
dohodou MANN+HUMMEL (CZ) v.o.s. Nová Ves Plný

Účetní s NJ

CO BUDETE DĚLAT?

  • Zpracovávat dodavatelské faktury a příchozí platby
  • Mít na starost zpracovávání upomínek
  • Řešit rozdíly v platbách a připomínat je zákazníkům
  • Komunikovat s interními odděleními a dodavateli
dle dohody Nový start Třebíč Částečný

Finanční manažer

CO BUDETE DĚLAT?

  • Zodpovědnost za finanční oblast středně velké firmy
  • Spolupracovat s daňovým poradcem a externí hlavní účetní
  • Řídit menší tým fakturantů
  • Provádět analýzu zisků středisek a zakázek
  • Navrhovat optimalizace, hledání úspor
  • Nastavovat a řídit oblast controllingu ve firmě
  • Zpracovávat složité účetní případy
  • Mít na starost alokaci nákladů na střediska
  • Připravovat účetní závěrky
  • Reportovat TOP managementu
dle dohody Nový start Třebíč Částečný

Mzdová účetní (M/Ž)

  • vedení mzdové agendy a podkladů pro tvorbu mezd – výplatní pásky, potvrzení o zaměstnání (zápočtové listy), evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, mzdové listy
  • srážky daní, srážky sociálního a zdravotního pojištění, srážky ze mzdy, výpočet nemocenských dávek
  • vedení osobních spisů zaměstnance
  • komunikace se státními institucemi (FÚ, ZP, OSSZ)
  • spolupráce s finančním oddělením
  • zpracování cestovních příkazů
  • sledování legislativních změn souvisejících se mzdovou tématikou
dle dohody I&C Energo a.s. Třebíč Plný

Zákaznický servis (NJ/AJ)-home office

CO BUDETE DĚLAT?

  • Pečovat o zákaznický servis pro německé a zahraniční zákazníky
  • Kontrolovat stav objednávek a reklamací
  • Zpracovávat a vyřizovat faktury
  • Organizovat a domlouvat přepravu ke klientovi
dle dohody Nový start Želetava Plný

Finanční manažer

CO BUDETE DĚLAT?

  • Zodpovědnost za finanční oblast firmy s ca. 100 zaměstnanci
  • Spolupracovat s daňovým poradcem a externí hlavní účetní
  • Řídit menší tým fakturantů
  • Provádět analýzu zisků středisek a zakázek
  • Nastavovat a řídit oblast controllingu ve firmě
  • Zpracovávat složité účetní případy
  • Mít na starost alokaci nákladů na střediska
  • Připravovat účetní závěrky
  • Reportovat TOP managementu
dle dohody Nový start Třebíčsko Plný
Nenašli jste práci, která by vás bavila? Nabídněte své služby místním firmám sami. Poptejte práci

Provozovatel webu

Třebíč

Partneři

Okresní hospodářksá komora Třebíč SPŠT