Popis pracovní pozice
Máte zkušenosti s administrativní podporou obchodního týmu? Jste pečliví, spolehliví a samostatní? Máte zkušenosti s přípravou a zpracováním obchodních nabídek a smluv? Pak jste náš člověk! Do našeho obchodního týmu hledáme Asistent/ka obchodu.
Náplň práce:
- Administrativní podpora obchodního týmu (příprava nabídek, smluv, podkladů, ceníků a propagačních materiálů)
- Komunikace se zákazníky a dodavateli – telefonicky, emailem i osobně
- Koordinace služebních cest a spolupráce na organizaci účasti ne veletrzích
- Správa a aktualizace databáze zákazníků a partnerů
- Komunikace s výrobou, logistikou a účetním oddělením pro zajištění hladkého průběhu zakázek
Požadavky na zaměstnance
- SŠ vzdělání (výhodou obchodní nebo ekonomický směr)
- Znalost anglického jazyka na úrovni B1
- Zkušenosti z obchodu nebo zákaznické podpory
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Znalost práce na PC (zejména pokročilá znalost MS Excel)
- Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
Nabízíme
- Zajímavou a perspektivní práci v rozvíjející se české technologické firmě
- Kvartální odměny a 13. plat
- Sick days
- Příspěvek na stravování
- Flexi pass nebo Multisport karta
- Finanční příspěvek při životních událostech (narozeniny, svatba, narození dítěte, odchod do důchodu)
- Podpora od zkušených kolegů a následně možnost profesního růstu
- Firemní akce a teambuildingy
- Občerstvení na pracovišti
Poznámka k volnému místu