Popis pracovní pozice
Pracovní náplň:
- vedení podvojného účetnictví
- příprava účetní závěrky organizace a příprava účetních výkazů
- zpracování žádostí o dotace a jejich následné vyúčtování
- zpracování statistických výkazů
- sestavování rozpočtu dle služeb a následné vyhodnocení plnění, úprava rozpočtu
- správa majetku, odpisy
- aktualizace účetních metodik
- spolupráce s auditorem a příprava podkladů pro výroční zprávy
- příprava daňových přiznání a zpracování daňových povinností v řádném termínu v souladu s platnými zákony
- kontrola prognóza peněžních toků, přehled o vývoji finanční situace
- správa platebního systému organizace
- identifikace oblastí a opatření s potenciálem zlepšit ekonomickou výkonnost organizace
- vedení čtyřčlenného týmu ekonomického úseku.
Požadavky na zaměstnance
- ukončené SŠ, VOŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
- praxe na obdobné pozici 3 - 5 let
- výhodou praxe v neziskové organizaci
- trestní bezúhonnost
- organizační a řídící manažerské schopnosti, schopnost týmové práce
- samostatnost
Nabízíme
- smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
- stabilní a motivující platové ohodnocení
- služební byt
- závodní stravování, stravenkový paušál
- příspěvek na dopravu
- příspěvek na penzijní připojištění
- 5 týdnů dovolené
- služební telefon
- práci u stabilního a třicet let ověřeného zaměstnavatele
- příjemný a přátelský kolektiv
Poznámka k volnému místu