Popis pracovní pozice
- Odpovídat za kompletní služby pro svěřené B2B odběratele - osobní setkání, prezentace značky a produktů Angry Beards, vyjednání podmínek spolupráce, výběr vhodných produktů, výběr vhodného velkoobchodního ceníku, tvorba objednávky, kontrola objednávky, stanovení plánovaného obratu, ...
- Plánovat marketingové aktivity s našimi partnery
- Aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti a budovat dlouhodobé vztahy založené na důvěře a spolehlivosti
- Svědomitě (!) plánovat čas a ekonomicky hospodařit se svěřenými prostředky
- Komunikovat s dalšími lidmi uvnitř firmy, dotahovat úkoly a aktivně hledat slabá místa ke zlepšení
- Na startu tě budeme chtít v kanceláři denně. Jak se to rozjede, stačíš nám v Třebíči dva dny v týdnu, zbytek jedeš z HO + sem tam se musíš za někým vypravit na F2F schůzku :)
Požadavky na zaměstnance
Co budeš k práci potřebovat:
- Minimálně 2 roky praxe v B2B obchodu nebo account managementu
- Zkušenost s péčí o portfolio klientů nebo produktů – pokud to bylo v FMCG, retailu nebo kosmetice, tak pecka
- Orientaci na výsledek
- Řidičák sk. B and a little bit of English, ať se neztratíš v mezinárodních vodách
- Perfekt komunikační a prezentační schopnosti
- Vybroušený computer skills - čti: “být kámoš s excelem a mít zkušenost se CRM”
- Cit pro vyjednávání, čísla, prodejní mindset a logicko-analytický myšlení jsou must have, znalost e-commerce prostředí je výhodou
- Nebudeme ti práskat bičem za zadkem, vsázíme na tvoji samostatnost, proaktivitu a spolehlivost
Nabízíme
- Fixní plus variabilní složku mzdy v poměru 65:35
- Zajímavou a kreativní práci
- K dokonalosti vybroušený kolektiv
- Férový a přímý jednání
- 5 týdnů dovolené
- Multisport kartu
- Stravenkový paušál
- Kafčo, čaj a mlíko kdykoliv si řekneš
- Teambuilding a jiný různý angry akcičky
- Slevu na Angry výrobky
- Mobil s tarifem
- Notebook
Poznámka k volnému místu