home / Inzeráty / Pro uchazeče / KOORDINÁTOR/KA NÁKUPU s angličtinou

KOORDINÁTOR/KA NÁKUPU s angličtinou

Novinka
35 - 45 000 Kč BENTELER Business Services CZ Budischowského 1072, Třebíč - Borovina Plný
Kód inzerátu
202505225603
Kontaktní osoba
Mgr. Ivana Staňková, HR Generalist, e-mail: ivana.stankova@benteler.com, tel.: 737 999 202
Adresa sídla firmy
Budischowského 1072, Třebíč - Borovina
Obor
Administrativa a finance
Pracovní pozice
KOORDINÁTOR/KA NÁKUPU s angličtinou
Místo výkonu práce
Budischowského 1072, Třebíč - Borovina
Požadovaný stupeň vzdělání
Středoškolské
Pracovní úvazek
Plný
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr na dobu určitou
Předpokládaný nástup do zaměstnání
1.6.2025
Mzda
35 - 45 000
Vhodné pro
Brigáda pro studenty
Ne
Eviduje nabídku Úřad práce?
Ano

Popis pracovní pozice

CO TĚ ČEKÁ:

  • Komunikace s dodavateli a dalšími kolegy napříč společností
  • Zajištění hladkého průběhu doručení vzorků od dodavatelů v rámci daného projektu
  • Zadávání a správa dat ohledně dodaných vzroků a dílů v programu SAP.
  • Administrativní podpora pro další týmy v BENTELER Group.
  • Tvorba procesní dokumentace, manuálů.

Požadavky na zaměstnance

KOHO HLEDÁME:

Úroveň znalostí:

  • Ideálně pokud již máš nějakou zkušenost s komunikací s dodavatelem
  • Min. dosažené vzdělání je SŠ zakončená maturitní zkouškou.
  • Ke své práci budeš potřebovat dobrou znalost MS Office – zejména Excelu, pokud máš zkušenosti se SAP, je to velká výhoda.
  • Domluvíš se anglicky, němčina je velkou výhodou, nikoliv podmínkou.
  • Přestože už za sebou něco máš, tak se chceš pořád učit a makat na sobě,baví tě pracovat v týmu, sdílet své zkušenosti a spolupracovat.
  • Rodina je pro nás důležitá, podporujeme flexibilní rozvržení pracovní doby. 

Nabízíme

Jsme moderní nadnárodní firma působící v širokém spektru odvětví - automotive, steel či engineering. Pracujeme v moderních prostorách kanceláře zasazené v renovovaném komplexu Borovina. Staneš se součástí zkušeného týmu, po boku budeš mít seniorní kolegy i Team Leadera.

Svoboda a volnost - stejně jako naše technologie a procesy, tak i naše firemní kultura jde s dobou - po zapracování úplně v pohodě pracuješ, dle domluvy, vzdáleně.

Firemní kultura - naše hodnoty jsou provázány s naší prací tj. odvahou, respektem a ambicemi.

Forma spolupráce - hledáme spolupráci na celý úvazek Benefity - 5 týdnů dovolené, home office, flexibilita a svoboda, zvýhodněná síť pro zaměstnance a jejich rodiny, elektronické stravenky, jazykové vzdělávání, nadstandardně vybavené kanceláře s relax room, ovoce, výborná káva a spousta dobrot v kuchyňce, pravidelné i spontánní firemní a týmové akce.

MŮŽETE SE TĚŠIT NA: Otevřenou a podporující firemní kulturu. Možnost se dále rozvíjet, růst a profilovat se v rámci našich interních přesunů.

Poznámka k volnému místu

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ: Nejprve ti zavoláme a nasdílíme si představy a očekávání obou stran.

1. kolo (45 min) probíhá většinou osobně (pokud jsi zdaleka, potkáme se přes Teams), tady se seznámíš s Team Leaderem týmu a HR. Zpětnou vazbu obdržíš přibližně do 2 týdnů. Pokud postoupíš, čeká tě druhé kolo.

2. kolo (45 - 60 min) probíhá většinou online, s vedoucím ze zahraniční pobočky, druhou možností je setkání s našemi manažery, součástí setkání, pokud je osobní je pak meet the team, během kterého nakoukneš pod pokličku oddělení a potkáš se s kolegy. Zpětnou vazbu obdržíš přibližně do 2 týdnů. Během celého procesu výběrového řízení máš možnost zeptat se na cokoliv spojeného s prací, firemní kulturou a pozicí.

Nástup: dle dohody

POKUD SE V TOMHLE VIDÍŠ, PŘIPOJ SE K NAŠEMU CENTRU SDÍLENÝCH SLUŽEB A BUĎ SOUČÁSTÍ #BBSFAMILY.

Provozovatel webu

Třebíč

Partneři

Okresní hospodářksá komora Třebíč SPŠT