Popis pracovní pozice
Máš obchodního ducha, nebojíš se výzev a chceš se podílet na zlepšení veřejného prostoru? Komunikace se zákazníky Tě baví a umíš plynule anglicky? Máš zkušenosti s marketingem na sociálních sítích a správou webu? Tak hledáme právě tebe!
Náplň práce:
- Tvorba cenových nabídek pro zahraniční klienty
- Zpracování jejich objednávek
- Denní komunikace mailem nebo telefonem v angličtině
- Budování dlouhodobých obchodních vztahů a péče o stávající klienty
- Práce v CRM systému, sdílení informací o klientech, zboží a zakázkách
- Správa marketingu (web, sociální sítě, newsletter, grafické úpravy)
- Vypomáhat vedení firmy
Požadavky na zaměstnance
- Min. SŠ vzdělání
- Obchodního ducha
- Anglický jazyk min. B2
- Dobré komunikační a organizační schopnosti
- Uživatelská znalost práce na PC
- Systematickou a pečlivou práci
- Praxe v oblasti prodeje výhodou
- Základní znalosti v oblasti marketingu
Nabízíme
- Hl. pracovní poměr
- Občasný home office
- Telefon a notebook
- Motivující finanční ohodnocení (fix + provize)
- Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
- Benefity (přísp. na stravování, přísp. na penzijní pojištění, týden dovolené navíc, sick days, …)
- Neformální firemní kulturu, přátelský kolektiv
- Podporu celého týmu
Poznámka k volnému místu