home / Inzeráty / Pro uchazeče / Material Compliance Support

Material Compliance Support

- Kč Nová Ves. (CZ) v.o.s.. MANN+HUMMEL (CZ) v.o.s.. V Nové Vsi na Třebíčsku Nová Ves 66, 675 21 Nová Ves, Česko Plný
Kód inzerátu
202405215158
Kontaktní osoba
Eliška Škorpíková, Talent Acquisition Specialist Junior, e-mail: eliska.skorpikova@mann-hummel.com, tel.: +420 771 297 039
Adresa sídla firmy
Nová Ves 66, 675 21 Nová Ves, Česko, Třebíč
Obor
Ostatní
Pracovní pozice
Material Compliance Support
Místo výkonu práce
Nová Ves 66, 675 21 Nová Ves, Česko
Požadovaný stupeň vzdělání
Středoškolské
Pracovní úvazek
Plný
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup do zaměstnání
Ihned
Mzda
-
Vhodné pro
Brigáda pro studenty
Ne
Eviduje nabídku Úřad práce?
Ne

Popis pracovní pozice

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Zpracování a shromažďování materiálových dat od dodavatelů
  • Práce se získanými daty a jejich analýza
  • Komunikace s externími dodavateli a jejich podpora
  • Komunikace v rámci MANN+HUMMEL s relevantními odděleními v případě potřeby získání informací
  • Účast na odborných školeních a seminářích ve vztahu k pracovnímu zařazení
  • Koordinace přípravy jednotlivých externích a interních auditů
  • Průběžné monitorování stavu jednotlivých plánovaných a probíhajících auditů
  • Sledování stavu opatření z auditů, vč. upomínání příslušných lhůt plnění
  • Podpora při přípravě reportingu auditů, při naplňování systému managementu kvality (QMS/MMS) podle požadavků IATF 16949 a dalších požadavků MHG
  • Účast při přípravě, aktualizaci a připomínkování řídicích dokumentů
  • Podpora při evidenci a realizaci požadavků na využití referentských vozidel a vozidel z autopůjčovny
  • Zajišťování běžné technické a administrativní přípravy referentských vozidel
  • Plnění dalších úkolů dle pokynů přímého nadřízeného

Požadavky na zaměstnance

POŽADAVKY NA ZAMĚSTNANCE:

  • Vzdělání: dokončené středoškolské/vysokoškolské vzdělání v ekonomické oblasti nebo příbuzném oboru
  • Zkušenosti: vhodné pro absolventy (oblast HR a zkušenost s administrativou výhodou)
  • Požadované dovednosti: znalost nástrojů MS Office 365, zejména Excel (pokročilá úroveň), dále Word, PowerPoint a Microsoft Teams, základní znalost údržby vozidla před cestou
  • Jazyky: pokročilá znalost anglického jazyka (úroveň B2)
  • Kompetence: vynikající komunikační schopnosti – písemné i ústní, analytické myšlení, organizační schopnosti, samostatnost, časová flexibilita, trpělivost, pečlivost, schopnost pracovat pod tlakem, schopnost pracovat v týmu, smysl pro zodpovědnost, pečlivost, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič/ka)

Nabízíme

NABÍZÍME:

  • Samostatnou pozici v rámci Customer Service - GBTS
  • Nahlédnutí do nákupu a financí
  • Možnost stát se odborníkem s Microsoft Office aplikacemi
  • Komunikaci s dodavateli a umění řešit problémy s materiály a dodávkami
  • Částečnou možnost práce z domu
  • Možnost rozvíjet se, naučit se novým dovednostem a vypilovat anglický jazyk
  • Být součástí skvělého a podporujícího týmu

Poznámka k volnému místu

Provozovatel webu

Třebíč

Partneři

Okresní hospodářksá komora Třebíč SPŠT