Popis pracovní pozice
Do prosperující rodinné firmy HTP MORAVIA s více než 20 letou tradicí, zabývající se prodejem sortimentu z oblasti voda-topení-plyn, hledáme novou posilu, která by se na naší prodejně v Třebíči s ochotou věnovala a radila s výběrem zboží našim zákazníkům a zodpovědně se starala o fakturace, příjemky, dodací listy a další administrativu spojenou s prodejem ve velkoskladu.
Co bude Vaší náplní práce:
- Poradit zákazníkům na prodejně s výběrem zboží
- Přímý výdej zboží zákazníkovi ze skladu či vychystání zboží na základě přijaté objednávky
- Příjem a vybalení zboží, jeho fyzická kontrola a uskladnění do regálů, průběžné doplňování zboží a udržování pořádku na pracovišti
- Zpracování dodacích listů a přijatých faktur v systému Pohoda
- Zakládání skladových karet v případě, že karty nejsou v systému
- Práce s hotovostí - příjem plateb od zákazníků v hotovosti
- Fakturace zákazníkům po ukončení zakázky
- Tvorba cenových nabídek
- Zajištění provozu střediska - nákup spotřebního materiálu, občerstvení (čistící prostředky, občerstvení na snídaně s dodavateli)
- Komunikace s ostatními středisky a dodavateli co se týče objednávek materiálu
- Podílení se na inventurách na pobočce
- Objednávky materiálu a zboží