Popis pracovní pozice
CO BUDETE DĚLAT:
- Povedete tým Sales Admin (cca 10+ lidí).
- Budete kolegy rozvíjet, motivovat a podporovat v růstu.
- Zodpovídáte za plánování kapacit, koordinaci denní agendy.
- Budete nastavovat a optimalizovat procesy a reporting.
- Podílíte se na tvorbě a vyhodnocování KPIs, spolupracujete při auditech.
- Řešíte eskalace a komunikujete s interními zákazníky.
- Spolupracujete napříč odděleními – finance, nákup, IT.
Požadavky na zaměstnance
KOHO HLEDÁME:
- Zkušeného člověka z SSC prostředí, který rozumí administrativní nebo zákaznické podpoře.
- Máte zkušenost s vedením týmu a přirozený leadership.
- Baví vás procesy a zlepšování – přemýšlíte, co jde dělat efektivněji.
- Máte růstové nastavení mysli – i s bohatými zkušenostmi se stále chcete učit.
- Domluvíte se anglicky, němčina je velké plus.
- Máte uživatelskou znalost MS Excel, výhodou je znalost SAP nebo podobného ERP.
- Máte cit pro detail, organizaci a práci s prioritami.
- Rádi pracujete v týmu a pro tým – sdílíte zkušenosti, inspirujete ostatní.
- SŠ/VŠ vzdělání v oblasti financí, obchodu, nákupu nebo administrativy výhodou.
Nabízíme
- Jsme moderní mezinárodní společnost působící v oblasti automotive, oceli a inženýrství. Sídlíme v moderních kancelářích v zrekonstruovaném areálu Borovina.
- Staneš se součástí zkušeného týmu, po boku budeš mít seniorní kolegy i týmové lídry. Týmová kultura svobody, důvěry a rovnováhy – kombinujeme práci z domova a v kanceláři (standardně 2 dny HO, 3 dny v kanceláři – ale vše je o domluvě).
- Firemní kultura – naše hodnoty jsou provázány s naší prací, tj. odvahou, respektem a ambicemi.
- Forma spolupráce: plný nebo zkrácený úvazek (0,75).
Poznámka k volnému místu
MŮŽETE SE TĚŠIT NA:
- Otevřenou a neformální firemní kulturu, kde vás kolegové podrží.
- Prostor pro růst a interní kariérní posuny.
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ:
- Nejprve ti zavoláme a nasdílíme si představy a očekávání obou stran.
- 1. kolo (45 min) probíhá většinou osobně (pokud jsi zdaleka, potkáme se přes Teams), tady se seznámíš s manažerem oddělení a HR.
- Zpětnou vazbu obdržíš přibližně do 2 týdnů.
- Pokud postoupíš, čeká tě druhé kolo.
- 2. kolo (45–60 min) probíhá většinou online, s vedoucím ze zahraniční pobočky, součástí setkání, pokud je osobní, může být „meet the team“, během kterého nakoukneš pod pokličku oddělení a potkáš se s týmem.
- Zpětnou vazbu obdržíš přibližně do 2 týdnů.
- Během celého procesu výběrového řízení máš možnost zeptat se na cokoliv spojeného s prací, firemní kulturou a pozicí.
- Nástup: dle dohody, ideálně od 01. 09. 2025