home / Inzeráty / Pro uchazeče / TEAM LEADER SALES SERVICES

TEAM LEADER SALES SERVICES

dle dohody Kč BENTELER Business Services CZ Třebíč Plný
Kód inzerátu
202508055673
Kontaktní osoba
Mgr. Ivana Staňková, HR Generalist, e-mail: ivana.stankova@benteler.com, tel.: 737 999 202
Adresa sídla firmy
Budischowského 1072, Třebíč - Borovina
Obor
Manažerské, vedoucí pozice a HR
Pracovní pozice
TEAM LEADER SALES SERVICES
Místo výkonu práce
Třebíč
Požadovaný stupeň vzdělání
Vysokoškolské
Pracovní úvazek
Plný
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup do zaměstnání
1.9.2025
Mzda
dle dohody
Vhodné pro
Brigáda pro studenty
Ne
Eviduje nabídku Úřad práce?
Ne

Popis pracovní pozice

CO BUDETE DĚLAT:

  • Povedete tým Sales Admin (cca 10+ lidí).
  • Budete kolegy rozvíjet, motivovat a podporovat v růstu.
  • Zodpovídáte za plánování kapacit, koordinaci denní agendy.
  • Budete nastavovat a optimalizovat procesy a reporting.
  • Podílíte se na tvorbě a vyhodnocování KPIs, spolupracujete při auditech.
  • Řešíte eskalace a komunikujete s interními zákazníky.
  • Spolupracujete napříč odděleními – finance, nákup, IT.

Požadavky na zaměstnance

KOHO HLEDÁME:

  • Zkušeného člověka z SSC prostředí, který rozumí administrativní nebo zákaznické podpoře.
  • Máte zkušenost s vedením týmu a přirozený leadership.
  • Baví vás procesy a zlepšování – přemýšlíte, co jde dělat efektivněji.
  • Máte růstové nastavení mysli – i s bohatými zkušenostmi se stále chcete učit.
  • Domluvíte se anglicky, němčina je velké plus.
  • Máte uživatelskou znalost MS Excel, výhodou je znalost SAP nebo podobného ERP.
  • Máte cit pro detail, organizaci a práci s prioritami.
  • Rádi pracujete v týmu a pro tým – sdílíte zkušenosti, inspirujete ostatní.
  • SŠ/VŠ vzdělání v oblasti financí, obchodu, nákupu nebo administrativy výhodou.

Nabízíme

  • Jsme moderní mezinárodní společnost působící v oblasti automotive, oceli a inženýrství. Sídlíme v moderních kancelářích v zrekonstruovaném areálu Borovina.
  • Staneš se součástí zkušeného týmu, po boku budeš mít seniorní kolegy i týmové lídry. Týmová kultura svobody, důvěry a rovnováhy – kombinujeme práci z domova a v kanceláři (standardně 2 dny HO, 3 dny v kanceláři – ale vše je o domluvě).
  • Firemní kultura – naše hodnoty jsou provázány s naší prací, tj. odvahou, respektem a ambicemi.
  • Forma spolupráce: plný nebo zkrácený úvazek (0,75).

Poznámka k volnému místu

MŮŽETE SE TĚŠIT NA:

  • Otevřenou a neformální firemní kulturu, kde vás kolegové podrží.
  • Prostor pro růst a interní kariérní posuny.

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ:

  • Nejprve ti zavoláme a nasdílíme si představy a očekávání obou stran.
  • 1. kolo (45 min) probíhá většinou osobně (pokud jsi zdaleka, potkáme se přes Teams), tady se seznámíš s manažerem oddělení a HR.
  • Zpětnou vazbu obdržíš přibližně do 2 týdnů.
  • Pokud postoupíš, čeká tě druhé kolo.
  • 2. kolo (45–60 min) probíhá většinou online, s vedoucím ze zahraniční pobočky, součástí setkání, pokud je osobní, může být „meet the team“, během kterého nakoukneš pod pokličku oddělení a potkáš se s týmem.
  • Zpětnou vazbu obdržíš přibližně do 2 týdnů.
  • Během celého procesu výběrového řízení máš možnost zeptat se na cokoliv spojeného s prací, firemní kulturou a pozicí.
  • Nástup: dle dohody, ideálně od 01. 09. 2025

Provozovatel webu

Třebíč

Partneři

Okresní hospodářksá komora Třebíč SPŠT