Popis pracovní pozice
- vedení a zapisování údajů v Agendovém informačním systému evidence obyvatel (AISEO) včetně aktualizace interní databáze VERA a spolupráce s odbory MěÚ,
- přihlašování k trvalému pobytu včetně úkonů s tím souvisejících,
- správní řízení na úseku evidence obyvatel – rušení údaje o místu trvalého pobytu,
- šetření správnosti údajů vedených v AISEO pro správní obvod obce s rozšířenou působností MěÚ Třebíč, opravy chybných údajů a doplňování chybějících údajů,
- vedení doručovacích adres státních občanů České republiky,
- poskytování údajů z AISEO k osobě žadatele a k osobě blízké,
- přijímání žádostí o zprostředkování kontaktu,
- ukončování trvalého pobytu na území České republiky.
A dále též:
- zadává údaje do registru územní identifikace adres a nemovitostí,
- zabezpečuje agendu shromažďování,
- provádí vidimaci a legalizaci,
- vykonává činnost na úseku voleb,
- zpracovává docházku a poštu pro odbor správních činností,
- podílí se na provádění inventarizace majetku odboru správních činností,
- je garantem spisové služby pro odbor správních činností,
- v zastoupení zabezpečuje agendu válečných hrobů a zajišťuje odbornou pomoc na úseku státních symbolů,
- administrativní práce pro odbor správních činností.
Požadavky na zaměstnance
- Občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk),
- fyzická osoba, která dosáhla minimálně 18 let věku, způsobilost k právním úkonům,
- občanská a morální bezúhonnost,
- znalost českého jazyka.
Další požadavky:
- požadované vzdělání - středoškolské vzdělání, obor veřejná správa výhodou,
- požadované znalosti - znalost zákonu č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech + prováděcí vyhlášky č. 296/2004 Sb.,
- znalost zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích,
- znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád,
- znalost zákona č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím,
- znalost zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování + prováděcí vyhlášky 36/2006 Sb.,
- znalost volebních zákonů,
Další dovednosti, schopnosti:
- komunikativní schopnosti,
- samostatnost v rozhodování,
- odpovědnost, přesnost, spolehlivost, psychická odolnost,
- uživatelská znalost práce s PC,
- řidičský průkaz skupiny „B“ a praxe v řízení vozidla, ochota řídit služební vozidlo při výkonu práce,
- zkouška odborné způsobilosti pro správní činnosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů (vyhl. č. 512/2002 Sb.) – výhodou,
- zkouška o prokázání potřebných znalostí na úseku voleb (dle zák. č. 491/2001 Sb.) – výhodou,
- zkouška dle zákona č. 21/2006 Sb. a oprávnění provádět ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu – výhodou.
Nabízíme
- předpokládaný nástup - 1. listopadu 2025,
- místo výkonu práce - SO ORP Třebíč,
- pracovní poměr na dobu neurčitou,
- 9. platová třída dle vzdělání a délky započitatelné praxe,
- možnost nadtarifních a mimořádných složek platu,
- trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu při zapracování,
- vstřícné pracovní podmínky, 25 dní dovolené, 5 dní sick days a pestrý benefitní program,
- perspektivní pracovní pozici, zázemí stabilní organizace.
Poznámka k volnému místu